Visites comentades a Teresa Lanceta. Teixir com a codi obert
Aquestes visites us permetran conèixer en profunditat Teresa Lanceta. Teixir com a codi obert. Una bona oportunitat per descobrir i entrar en diàleg amb les propostes de l'artista i de les seves obres.
L'exposició ressegueix la trajectòria de l’artista des dels anys setanta fins a l’actualitat, i inclou una àmplia selecció de tapissos, teles, pintures, dibuixos, escrits i vídeos que constitueixen l’aproximació més exhaustiva al seu treball que s’ha fet mai.
Dirigides per pli-é collective, el grup de recerca i curadoria format per Eva Paià, Marina Ribot Pallicer i Angelica Tognetti.
Visites en castellà, la segona i quarta setmana de cada mes. En català, la resta de setmanes i el diumenge 11 de setembre. Per concertar visites de grup, podeu contactar al 93 481 33 68 o macba [at] macba [dot] cat.
Participant
pli-é collective