Es creen, així, xarxes de treball interactiu entre els equips docents dels centres i els serveis educatius dels equipaments culturals per tal de generar propostes fetes “a mida” i potenciar accions conjuntes adaptades a cada programació curricular.

Amb tot això es pretén també apropar l’alumnat del barri als grans equipaments culturals del Ravall.

Característiques:

  • Són projectes de llarga durada (un curs escolar, amb voluntat de continuïtat) vinculats específicament a un cicle, grup o classe.
  • Les iniciatives s’inclouran dins del currículum acadèmic.
  • Els grans equipaments culturals posen els seus recursos educatius a l’abast dels centres educatius.
  • Els centres educatius assumeixen el compromís de fer un treball conjunt amb els serveis educatius dels grans equipaments culturals del barri.

Participants:

  • Grans equipaments culturals (GEC): CCCB, Filmoteca de Catalunya, Gran Teatre del Liceu, MACBA, Museu Marítim de Barcelona i Palau Güell.
  • Centres educatius: Escola Bressol Canigó, Escola Castella, Escola Collaso i Gil, Escola Drassanes, Escola Labouré, Escola Milà i Fontanals, Escola Rubén Darío, Escola Vedruna-Àngels, IES Milà i Fontanals i IES Miquel Tarradell.
  • Coordinación:  Fundació Tot Raval en el marc del Raval Cultural i amb la col·laboració dels Serveis Educatius de Ciutat Vella.

Amb el suport de: 

Logo Fundación Jesús Serra
 

 

L’or no s’associa amb la brutícia. I l’or, com els diamants, és un material exalçat. Té un grau d’abstracció tal que et situa –si el fas servir artísticament– en un nivell encara més elevat.
James Lee Byars