Parlem de… Josep Grau-Garriga. Diàleg de llum
Aquest programa genera espais de debat, a partir de les exposicions del museu, entre diversos agents i artistes de la ciutat i el públic que ens visita. És un espai de trobada que entén les exposicions com a poderosos dispositius activadors de la imaginació i generadors de discursos que sovint excedeixen les lectures previstes per la institució i l’equip curatorial.

Programa

Parlem de… els environaments de Josep Grau-Garriga
En el context de la investigació del MACBA al voltant dels environaments de Josep Grau-Garriga, que presentem a la Torre del Museu, conversarem amb Josep Amorós i Maribel Vidal-Quadras, dues de les persones que van participar en diverses d’aquestes creacions col·laboratives que l’artista va desenvolupar a diferents indrets heterogenis arreu del món.

Parlem de... Josep Grau-Garriga
Coincidint amb la inauguració de la presentació de Josep Grau-Garriga. Diàleg de llum, Joël Andrianomearisoa conversa amb Esther Grau—filla de Grau-Garriga— sobre la significació i l’espai de la utilització del tèxtil en l’obra d’ambdós artistes.
L’ús d’aquest mitjà té, en l’art contemporani, intencionalitats, punts de partida, elaboracions, continguts i resultats molt diversos, i aquesta utilització pot ser interpretada i analitzada des de perspectives diferents. L’element tèxtil conté sempre, però, un aspecte sensorial que entronca amb l’experiència vivencial.
Si tens cap dubte, ens pots contactar a través de macba [at] macba [dot] cat o per telèfon al 93 481 33 68.