Parla cotorra Sortida ornitològica amb audioguia
Recorregut pel Raval per observar les cotorres, els seus nius i altres punts d’interès. Durant el camí es durà a terme una presentació ficcional-investigativa sobre alguns individus-ocells que hi ha a la ciutat. En la investigació del grup d’estudis de les cotorres urbanes s’han trobat missatges i registres d’una ornitòloga que va viure el confinament observant els canvis de la fauna urbana de Barcelona.
Aquest recorregut proposa al públic un passeig pels voltants del MACBA per observar i escoltar les espècies d’ocells urbans des de la mirada d’aquesta experta. En els 6 punts en què es farà parada també es podrà experimentar una altra temporalitat dels paisatges construïts.
El punt de sortida és la porta del CED. A cada parada hi ha un àudio i una imatge referent. En el mapa inferior s’indica la ruta suggerida entre els punts de cada parada.
Durada estimada del recorregut: 30 minuts
Punt de partida de la ruta: planta baixa del CED
Obra de: Rafael Frazão, Maíra das Neves i José Platzeck
Veu: Matilde Amigo
Consultoria ornitològica: Salvador Solé
ruta






Si tens cap dubte, ens pots contactar a través de pei [at] macba [dot] cat o per telèfon al 93 481 79 05.