Imagen

En aquest assaig, el Dr. Tony Myatt descriu com els processos i els sistemes es van aplicar a la música experimental, i contraposa dues aproximacions a l'ús de processos sistemàtics i algorítmics en la música per ordinador experimental. L'autor distingeix entre dues pràctiques, una basada en l'evolució de models històrics que emfatitzen una posició racionalista, i una altra més radical i contemporània basada en la substància material del so computeritzat i els processos tecnològics.
El Dr. Tony Myatt és el director del Music Research Centre de la Universitat de York, al Regne Unit. Myatt és també l'assessor del UK Arts and Humanities Research Council per al programa New Aesthetics in Computer Music. La seva tasca d’escriptor, programador i educador se centra en els camps de la informàtica musical, el so multicanal i la composició electrònica, i va ser editor i cofundador de la revista Organised Sound, publicada per Cambridge University Press. Tony treballa amb Thyssen-Bornemisza Art Contemporary (T-B A21) en el desenvolupament, implementació i comissariat de «The Morning Line», una instal·lació sonora i escultura pública de gran escala. Ha col·laborat en la creació de noves peces multiespaials d'artistes com Yasunao Tone, Bruce Gilbert, Carl Michael von Hausswolff, Florian Hecker, Peter Zinovieff, Lee Ranaldo, Jana Winderen i Chris Watson.

Descargar PDF

Fitxa tècnica

Any de publicació:
2011
Autor:
Col·lecció:
Quaderns d'àudio
Suports:
Pàgines:
16
Línia editorial:
Quaderns d'àudio
Disseny:

Disseny de Cosmic

Edicions:
Ang.ISSN: 2013-4681(comprar)

Continguts relacionats

Àudios

Son[i]a #286 Peter Zinovieff
29.04.2019
Penso que una obra d’art hauria de deixar perplex l’espectador, fer-lo meditar sobre el sentit de la vida
Antoni Tàpies