Imagen
1974

Aquest número de Radical Software, "Video & Kids", elaborat per Peter Haratonik i Kit Laybourne del Centre for Understanding Media parla de la massificació dels registres audiovisuals i els seus diferents usos i possibilitats. Preocupats principalment per l’ús de vídeo per educar els nens i per manifestar un dubte a tota la comunitat sobre objectius i mètodes, van convocar una conferència d’educadors i activistes de vídeo que van compartir les seves preocupacions i els van desafiar a explicar el seu propi treball i objectius. Aquest darrer número de Radical Software és el resultat d'aixó. -- Conté: «[Presentation]». Haratonik, Peter ; Laybourne, Kit. — «About this issue». — p. 1-2. «Contents». — p. 3. «What matters most : a collection of concerns». — p. 4-7. Strickler, Jeff. — «The video carrot». — p. 7-8. Gordon, George. — «Don’t try to understand media - know thyself». — p. 8-10. Le Baron, John. — «Implications of the new television for the open classroom». — p. 10-12. Anderson, Chuck. — «The great plastic weekly video magazine». — p. 12-[16]. Falk, Irving. — «The tactics of the truth». — p. [16]-17. Behr, Bob. — «Video in a psychiatric context». — p. 17-18. Lopate, Phillip. — «Aesthetics of the Portapak». — p. 18-[21]. Laybourne, Kit. — «Three propositions, two frameworks and an indictment». — p. 22-26. Petner, Joe ; Sherwood, Susan. — «Teaching and reflecting». — p. 27-28. Ackerman, Mitch. — «An attempt at video research». — p. 28-30. Cowlan, Maggi. — «Action for children’s television». — p. 30-31. Page, Anne. — «Invitation to a video program». — p. 31-32. «Things to do with kids : A portfolio of activities». — p. 33-35. Bent, Quincy. — «Introductory video exercises». — p. 35-38. Laybourne, Kit. — «Portraits». — p. 38-39. Laybourne, Gerry. — «Theater gaming». — p. 39-40. Haratonik, Peter. — «Music, movement and video». — p. 40-41. Cost, Bruce. — «6:00 news». — p. 41-42. «Neighbourhood documentary». — p. 42-43. Anderson, Chuck. — «Video animation». — p. 43. Laybourne, Kit. — «In-depth interviews». — p. 43-44. Tambellini, Aldo. — «Creative electrography». — p. 44. Haratonik, Peter. — «Reading: experience through video». — p. 45. «Resources that will help». — p. 45. «What’s doing : some video programs here and there». — p. 46-48. Anderson, Chuck. — «The evolution of a non-program». — p. 48-49. Cost, Bruce. — «Video in a therapeutic community». — p. 50-51. Garmey, Jane ; Bush, Jeff. — «A new approach in higher education». — p. 51-52. Miles, Ellen. — «Student-centred ETV broadcasting». — p. 52-54. Jonassen, David. — «Video for migrant children». — p. 54-55. Kearney, Jim. — «Project TV : video as a second language». — p. 55-56. Haratonik, Peter. — «Video catalyst». — p. 56-60. Dunn, Jon. — «Inner-city video». — p. 60-61. Rabin, Paul ; Halsband, Myles. — «Kids today : a cable project». — p. 61-[62]. Strickler, Jeff. — «Creating an elementary school video environment». — p. 63-64. Walter Dale. — «Video and the public library». — p. 64-66. «Contributors». — p. 67-68. «[Advertisement for [MORE] magazine]». — p. [69]. «[Advertisement for the Videofreex "Spaghetti City video manual"]». — p. [71]. «[Advertisement for "Counterplay" magazine]». — p. [73].

Fitxa tècnica

Pertany a:
Otros > Radical software
Altres títols:
Changing channels
Video and kids
Crèdit:
Col·lecció MACBA. Centre d'Estudis i Documentació
Publicació/Producció:
New York : Gordon and Breach, 1974
Numeració:
[Vol. 2], no. 6 (Summer 1974)
Dimensions/Durada:
Dimensions: 28 x 21,2
Copyright:
© 1973 Raindance Foundation
Idioma:
Anglès
Tipus de material:
Publicació en sèrie
Enllaç:
Número de registre:
A00578.012
Topogràfic:
Publicació Sèrie_G_0020_011

Documents d’arxiu relacionats

Aquest document és part de...