Accions musicals
[198-?]
arxiu d'àudio
imatge no disponible en línia

Document manuscrit. -- Conté: 1, Satana: òpera en tres parts (f.1r-f.7r): una peça de teatre en tres parts mecanografiada (corr. en llapis, la data escrita amb llapis, i anotacions en bolígraf del corrector); hi intervenen nou personatges, i.e. Home, Dona, Home 2, Dona 2, Dona 3, Actor, Criat, Criada i dues velles; Data, "Setembre de 1962" -- 2, Concert, en tres temps, per a representar (f.2r): una peça de teatre en tres parts mecanografiada (corr. en llapis i en bolígraf); hi intervenen diversos personatges, i.e. un director d'orquestra, quatre pierrots, un noi i una noia; Dedicatòria, " A Alain Milhaud"; Data, "1964" -- 3, Suite bufa: acció musical en dues parts (f.3r-f.10r): una peça de teatre en dues parts mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector), amb la dedicatòria "A Josep-Mª Mestres i per comanda seva", i.e. Josep M. Mestres Quadreny; hi intervenen tres personatges, i.e. Pianista, Cantatriu i Ballarina -- 4, Concert irregular: acció musical en dues parts (f.11r-f.28r): un espectacle musical en dues parts de vuit números cadascuna, mecanografiat (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector); al número 1 de la primera part, titulat "Homenatge a Leopoldo Fregoli", hi intervenen dos personatges, i.e. un pianista i una cantatriu; al número 2, titulat "Inquisitorial", hi intervé un personatge, i.e. el pianista; al número 3, titulat "Esquelet musical", hi intervenen tres personatges, i.e. el pianista, la cantatriu i un ajudant; al número 4, titulat "Transformacions", hi intervé un personatge, i.e. el pianista; al número 5, titulat "Peixos de pluja", hi intervenen dos personatges, i.e. el pianista i la cantatriu; al número 6, titulat "L'eco", hi intervenen dos personatges, i.e. el pianista i la cantatriu; al número 7, titulat "Homenatge a Fàtima Miris", hi intervenen dos personatges, i.e. la cantatriu i l'ajudant; i al número 8, el darrer número de la primera part, titulat "La calor dels esquimals", hi intervenen diversos personatges, i.e. el pianista, un grup de tramoistes, un espectador i la cantatriu; al número 1 de la segona part, titulat "Pastoral dalt d'un escenari", hi intervenen dos personatges, i.e. el pianista i la cantatriu; al número 2, titulat "El museu de figures de cera", hi intervenen dos personatges, i.e. el pianista i la cantatriu; al número 3, titulat "Les caràtules", hi intervé un personatge, i.e. el pianista; al número 4, titulat "Bombetes al paraigua", hi intervenen dos personatges, i.e. el pianista i la cantatriu; al número 5, titulat "Nocturnlàndia", hi intervenen quatre personatges, i.e. el pianista, la cantatriu, un militar i un capellà; al número 6, titulat "Dilluns", hi intervenen dos personatges, i.e. el pianista i la cantatriu; al número 7, titulat "La mòmia", hi intervenen dos personatges, i.e. el pianista i la cantatriu; i al número 8, titulat "Homenatge al Vietcong", hi intervenen tres personatges, i.e. un asiàtic, el pianista i la cantatriu, que canta un text que anatematitza "la Cambra de Comerç dels EE.UU." arran d'una taula rodona celebrada per a analitzar els efectes econòmics de la pau al Vietnam, amb la participació de diverses empreses multinacionals nord-americanes; Data, "Estiu de 1967" -- 5, Satanel·la: acció per a finalitzar un concert de cant i piano (f.28bisr): una peça de teatre constituïda per una acotació mecanografiada; hi intervenen dos personatges, i.e. un pianista i una cantatriu; Data, "Abril de 1968" -- 6, Recital de flauta: acció musical en dues parts (f.29r-f.34r): una peça de teatre en dues parts mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en llapis del corrector); hi intervenen tres personatges, i.e. el pianista, l'ajudant i un afinador; Data, "Vence, juliol de 1968", i.e. Vença (França) -- 7, Recitàlia (f.35r-f.37r): una peça de teatre en un sol acte de dotze parts, mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en llapis del corrector); hi intervenen tres personatges, i.e. el pianista i dues ajudantes; Data, "Desembre de 1968" -- 8, Lapsus: acció per a violinista (f.39r): una peça de teatre constituïda per una acotació mecanografiada (corr. en llapis); hi intervé un personatge, i.e. un violinista; Data, "1976" -- 9, Parèntesi: acció per a intercalar en un recital de violí (f.40r): una peça de teatre constituïda per una acotació mecanografiada (corr. en llapis); hi intervé un personatge, i.e. un violinista; Data, "1976" -- 10, La professora de flauta (f.41r): una peça de teatre constituïda per una acotació mecanografiada (corr. en llapis); hi intervenen tres personatges, i.e. una professora, una noia i un arlequí; Data, "Carnaval de 1977" -- 11, Molèstia: acció per a pianista (f.42r): una peça de teatre constituïda per una acotació mecanografiada; hi intervé un personatge, i.e. un pianista; Data, "Abril de 1977". Ref. bibliogràfiques:

els textos de la Col·lecció MACBA parteixen d'una documentació prèvia. En cas que hi hagi algun error, agrairem que ens el comuniqueu.
sèrie
Subsèrie Poesia escènica. Sèrie Manuscrits d'obres. Secció Manuscrits. Fons Joan Brossa
idioma
Català
número de registre
A.JBR.02985.003
crèdit
Col·lecció MACBA. Centre d'Estudis i Documentació. Fons Joan Brossa. Dipòsit Fundació Joan Brossa
dimensions/durada
29.6 x 20.8 cm o menor
tipus de material
Document
any d'incorporació
2011
Consulta la biblioteca del macba per més informació sobre l'obra o l'artista.
Si vols sol·licitar l'obra en préstec, pots adreçar-te a arxiu@macba.cat.
Si vols la imatge de l'obra en alta resolució, pots enviar una sol·licitud de préstec d'imatges.
contacte
per a més informació, pots posar-te en contacte amb nosaltres a través dels enllaços següents
per a més informació
arxiu@macba.cat