Comunitats d’aprenentatge i desaprenentatge

Un museu aula no es constitueix per la presència de professorat i estudiants, o per la presència d’escoles, sinó per la configuració de comunitats d’aprenentatge i desaprenentatge col·lectiu.

El rol del museu no és educar, sinó assegurar que es retorni a un lloc de vivència i aprenentatge: col·lectiu, intergeneracional, sempre en moviment i en procés de transformació. La comunitat artísticoeducativa del museu —que inclou el seu equip, la comunitat artística, els seus públics, el barri i la ciutat— s’activa quan l’art és capaç d’alliberar-se de la camisa de força d’un únic relat i es fa permeable a altres contactes, experiències i narratives. 
Projectes
8 destacats
OBRA TITLE
yyyy-YYYY
ARTIST NAME

curs 2024-2025

Treballem amb una comunitat educativa expandida que assaja el museu com a aula i les aules com espais per a la pràctica artística. Un teixir cantussejant, un aprenentatge coral, un trenat de vincles de proximitat a escala humana. Ho fem amb les mans i seguim els fils per indagar altres narratives sobre el món.

veure els programes educatius
Imatge decorativa