Document manuscrit. -- Conté: 1, Satana: òpera en tres parts (f.1r-f.7r): una peça de teatre en tres parts mecanografiada (corr. en llapis, la data escrita amb llapis, i anotacions en bolígraf del corrector); hi intervenen nou personatges, i.e. Home, Dona, Home 2, Dona 2, Dona 3, Actor, Criat, Criada i dues velles; Data, "Setembre de 1962" -- 2, Concert, en tres temps, per a representar (f.2r): una peça de teatre en tres parts mecanografiada (corr. en llapis i en bolígraf); hi intervenen diversos personatges, i.e. un director d'orquestra, quatre pierrots, un noi i una noia; Dedicatòria, " A Alain Milhaud"; Data, "1964" -- 3, Suite bufa: acció musical en dues parts (f.3r-f.10r): una peça de teatre en dues parts mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector), amb la dedicatòria "A Josep-Mª Mestres i per comanda seva", i.e. Josep M. Mestres Quadreny; hi intervenen tres personatges, i.e. Pianista, Cantatriu i Ballarina -- 4, Concert irregular: acció musical en dues parts (f.11r-f.28r): un espectacle musical en dues parts de vuit números cadascuna, mecanografiat (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector); al número 1 de la primera part, titulat "Homenatge a Leopoldo Fregoli", hi intervenen dos personatges, i.e. un pianista i una cantatriu; al número 2, titulat "Inquisitorial", hi intervé un personatge, i.e. el pianista; al número 3, titulat "Esquelet musical", hi intervenen tres personatges, i.e. el pianista, la cantatriu i un ajudant; al número 4, titulat "Transformacions", hi intervé un personatge, i.e. el pianista; al número 5, titulat "Peixos de pluja", hi intervenen dos personatges, i.e. el pianista i la cantatriu; al número 6, titulat "L'eco", hi intervenen dos personatges, i.e. el pianista i la cantatriu; al número 7, titulat "Homenatge a Fàtima Miris", hi intervenen dos personatges, i.e. la cantatriu i l'ajudant; i al número 8, el darrer número de la primera part, titulat "La calor dels esquimals", hi intervenen diversos personatges, i.e. el pianista, un grup de tramoistes, un espectador i la cantatriu; al número 1 de la segona part, titulat "Pastoral dalt d'un escenari", hi intervenen dos personatges, i.e. el pianista i la cantatriu; al número 2, titulat "El museu de figures de cera", hi intervenen dos personatges, i.e. el pianista i la cantatriu; al número 3, titulat "Les caràtules", hi intervé un personatge, i.e. el pianista; al número 4, titulat "Bombetes al paraigua", hi intervenen dos personatges, i.e. el pianista i la cantatriu; al número 5, titulat "Nocturnlàndia", hi intervenen quatre personatges, i.e. el pianista, la cantatriu, un militar i un capellà; al número 6, titulat "Dilluns", hi intervenen dos personatges, i.e. el pianista i la cantatriu; al número 7, titulat "La mòmia", hi intervenen dos personatges, i.e. el pianista i la cantatriu; i al número 8, titulat "Homenatge al Vietcong", hi intervenen tres personatges, i.e. un asiàtic, el pianista i la cantatriu, que canta un text que anatematitza "la Cambra de Comerç dels EE.UU." arran d'una taula rodona celebrada per a analitzar els efectes econòmics de la pau al Vietnam, amb la participació de diverses empreses multinacionals nord-americanes; Data, "Estiu de 1967" -- 5, Satanel·la: acció per a finalitzar un concert de cant i piano (f.28bisr): una peça de teatre constituïda per una acotació mecanografiada; hi intervenen dos personatges, i.e. un pianista i una cantatriu; Data, "Abril de 1968" -- 6, Recital de flauta: acció musical en dues parts (f.29r-f.34r): una peça de teatre en dues parts mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en llapis del corrector); hi intervenen tres personatges, i.e. el pianista, l'ajudant i un afinador; Data, "Vence, juliol de 1968", i.e. Vença (França) -- 7, Recitàlia (f.35r-f.37r): una peça de teatre en un sol acte de dotze parts, mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en llapis del corrector); hi intervenen tres personatges, i.e. el pianista i dues ajudantes; Data, "Desembre de 1968" -- 8, Lapsus: acció per a violinista (f.39r): una peça de teatre constituïda per una acotació mecanografiada (corr. en llapis); hi intervé un personatge, i.e. un violinista; Data, "1976" -- 9, Parèntesi: acció per a intercalar en un recital de violí (f.40r): una peça de teatre constituïda per una acotació mecanografiada (corr. en llapis); hi intervé un personatge, i.e. un violinista; Data, "1976" -- 10, La professora de flauta (f.41r): una peça de teatre constituïda per una acotació mecanografiada (corr. en llapis); hi intervenen tres personatges, i.e. una professora, una noia i un arlequí; Data, "Carnaval de 1977" -- 11, Molèstia: acció per a pianista (f.42r): una peça de teatre constituïda per una acotació mecanografiada; hi intervé un personatge, i.e. un pianista; Data, "Abril de 1977".
Ref. bibliogràfiques:
Los textos de la Colección MACBA parten de una documentación previa. En caso de que haya algún error, os agradeceremos que nos lo comuniquéis.