Jordi Cerdà
Paral·lelisme Cos de dona dins l'art
Paral·lelisme Cos de dona dins l'art
1979
Botticelli, Vermeer, Ingres... Jordi Cerdà incorpora algunes imatges icòniques del nu femení representat en la història de l’art per designar les diferents parts del cos d’una dona: rostre, esquena, sexe... Aquests elements físics són referits per imatges pintades amb una clara connotació cultural. L’autoreferencialitat és evident, així com la relació designativa de la pintura amb l’objecte que vol representar, en aquest cas el cos. Un treball fotogràfic que cal situar en les sèries realitzades per Cerdà entre 1975 i 1980, que exploren la capacitat representativa del llenguatge i de la imatge, en aquest cas pictòrica. Com si, en contacte amb el cos real i físic d’una dona, la pintura mostrés tota la seva dimensió nominativa.
mostrar-ne més
mostrar-ne menys
Consulta la
Biblioteca del MACBA
per a més informació sobre l'obra o l'artista.
Si vols sol·licitar l'obra en préstec, pots adreçar-te a colleccio@macba.cat.
Si vols la imatge de l'obra en alta resolució, pots enviar una sol·licitud de préstec d'imatges.
Si vols sol·licitar l'obra en préstec, pots adreçar-te a colleccio@macba.cat.
Si vols la imatge de l'obra en alta resolució, pots enviar una sol·licitud de préstec d'imatges.