OBRA TITLE
OBRA TITLE
yyyy-YYYY
ARTIST NAME
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.
accés restringit: Podràs accedir a aquest contingut des dels ordinadors de la biblioteca del MACBA. Vine a visitar-nos! Veure els horaris de la biblioteca

Cent tres fotografies digitals de performances d'Esther Ferrer realitzades entre l'any 1968 i el 2006. -- Inclou fotografies de les performances (seguint l'ordre del llistat de fotografies realitzat per la pròpia E. Ferrer): “Walking is the way”, Festival in Place of Passing, St George's Market, Belfast, Regne Unit, 2005 (DIG_A13698-012_001_h.jpg) (fotògraf desconegut); “Andar por hablar o viceversa”, La Porta-Festival de danza o no, Centre de Cultura Contemporània de Barcelona, 2006 (DIG_A13698-012_002_h.jpg) (fotografia: J. Casellas); “13 semáforos, 13 acciones”, Festival Sin Número. Arte Acción, Círculo de Bellas Artes, Madrid, 1996 (DIG_A13698-012_003_h.jpg) (fotògraf desconegut); “Agua y aire”, Centre Georges Pompidou, Paris, França, 1985 (DIG_A13698-012_004_h.jpg) (fotografia: Corominas); “Al ritmo del tiempo”, Teatre de la Bastille, Paris, França, 1983 (DIG_A13698-012_005_h.jpg) (fotografia: Matilde Ferrer); “Dar tiempo al tiempo”, Galeria Arsenal, Byalistok, Polònia, 2000 (DIG_A13698-012_006_h.jpg) (fotografia: cortesia de la Galeria Arsenal); “Conferencia ZAJ: teoría y pràctica”, Fondation Cartier, Paris, França, 1994 (DIG_A13698-012_007_h.jpg) (fotografia: A. Szafran); “Recorrer un cuadrado con sillas”, Festival Polyphonix, Marsella, França, 1990 (DIG_A13698-012_008_h.jpg, DIG_A13698-012_009_h, DIG_A13698-012_010_h.jpg, DIG_A13698-012_011_h.jpg) (fotografia: Jean-Marc de Samie); “Dans le cadre de l'art”, Hessisches Landesmuseum, Darmstadt, Alemanya, 1996 (DIG_A13698-012_012_h.jpg) (fotografia: Helga de la Motte); “Dans le cadre de l'art”, Centre International Poésie Marseille, Marsella, França, 1993 (DIG_A13698-012_013_h.jpg) (fotografia: Jean-Marc de Samie); “Íntimo y personal”, Festival ArtKontak, Lublin, Polònia, 2000 (DIG_A13698-012_014_h.jpg) (fotògraf desconegut); “Íntimo y personal”, Festival Extension du domaine de l'intime, FRAC Lorraine, Mezt, França, 2007 (DIG_A13698-012_015_h.jpg) (fotografia: cortesia del FRAC Lorraine); “Íntimo y personal”, Museu d'Art Contemporani de Barcelona (MACBA), Barcelona, 1998 (DIG_A13698-012_016_h.jpg) (fotografia: David Arquimbau); “El arte de la performances: teoría y práctica”, Festival La acción y su Huella, Centro Gallego de Arte Contemporáneo, Santiago de Compostela, 2000 (DIG_A13698-012_017_h.jpg, DIG_A13698-012_018_h.jpg) (fotografia: J. Casellas); “El arte de la performance: Teoría y práctica”, Festival Performance Durkreise, Künstlerhaus Bethanien, Berlín, Alemanya, 1999 (DIG_A13698-012_019_h.jpg) (fotografia: David Brandt); “La primera media hora...”, Fuera de formato, Centro Cultural de la Villa de Madrid, 1983 (DIG_A13698-012_020_h.jpg, DIG_A13698-012_021_h.jpg, DIG_A13698-012_022_h.jpg) (fotògraf desconegut); “Las cosas”, Festival Le Lieu, Le Lieu. Centre en Art Actuel, Quebec, Canadà, 1990 (DIG_A13698-012_023_h.jpg, DIG_A13698-012_024_h.jpg, DIG_A13698-012_025_h.jpg, DIG_A13698-012_026_h.jpg) (fotografia: François Forgeron); “Las cosas”, Espace Wizya, París, 1996 (DIG_A13698-012_027_h.jpg) (fotografia: A. Szafran); “Mallarmé Revisé - Hommage à John Cage”, Centre George Pompidou, París, França, 1992 (DIG_A13698-012_028_h.jpg, DIG_A13698-012_029_h.jpg) (fotografia: P. A. Sonnolet); “Como una canción...”, Museo Vostell, Malpartida de Cáceres, 1984 (DIG_A13698-012_030_h.jpg) (fotografia: Concha Jerez); “El paso del tiempo”, Festival Le Lieu, Le Lieu. Centre en Art Actuel, Quebec, Canadà, 1990 (DIG_A13698-012_031_h) (fotografia: F. Forgeron); “Las Cosas”, Festival Le feux des mots, Palau de la UNESCO, París, França, 1988 (DIG_A13698-012_032_h.jpg) (fotografia: Avelino); “Performances a varias velocidades”, Europa in Giswil. Performancetage, Giswil, Suïssa, 1998 (DIG_A13698-012_033_h.jpg) (fotografia: R. Schill); “Las cosas”, Festival ArtKontak, Lublin, Polònia, 2000 (DIG_A13698-012_034_h.jpg) (fotògraf desconegut); “Se hace camino al andar”, Festival Street Level, 's-Hertogenbosch, Holanda, 2002 (DIG_A13698-012_035_h.jpg, DIG_A13698-012_036_h.jpg, DIG_A13698-012_037_h.jpg) (fotografia: Allard Willense); “Dar tiempo al tiempo”, Infr'action 06, Festival International d'Art Performances, Sète, França, 2006 (DIG_A13698-012_038_h.jpg, DIG_A13698-012_039_h.jpg, DIG_A13698-012_040_h.jpg) (fotografia: Sylvie Ferré); “Dar tiempo al tiempo”, Infr'action 06, Festival International d'Art Performances, Sète, França, 2006 (DIG_A13698-012_041_h.jpg - DIG_A13698-012_052_h.jpg) (fotografia: J. Casellas); “La pescadilla que se muerde la cola”, Arteleku, San Sebastián, 1996 (DIG_A13698-012_053_h.jpg) (fotografia: R. Iriarte); “Memoria”, Universidad Complutense, Madrid, 1984 ó 1985 (DIG_A13698-012_054_h.jpg, DIG_A13698-012_056_h.jpg) (fotografia: Nacho Criado); “Un silencio”, Universidad Complutense, Madrid, 1984 ó 1985 (DIG_A13698-012_057_h.jpg) (fotografia: Nacho Criado); “Canon para 4 sillas, una mesa y un ventilador”, Wilhelm-Hack-Museum, Ludwigshafen am Rhein, Alemanya, 1996 (DIG_A13698-012_058_h.jpg, DIG_A13698-012_059_h.jpg) (fotografia: Wolfgang Täger); “Via Crucis”, Fundació DANAE, Pouilly, França, 1986 (DIG_A13698-012_060_h.jpg) (fotografia: Michel Vogel); Inauguració de la Rue Marcel Duchamp, París, França, 1995 (DIG_A13698-012_061_h.jpg, DIG_A13698-012_062_h.jpg) (fotografia: André Szafran); “Recorrer un cuadrado de todas las forma possibles”, Festival MA, East-West, Study Proyect, Düsseldorf, Alemanya, 1995 (DIG_A13698-012_063_h.jpg) (fotografia: Pietro Pellini); Partitura instal·lació per a performance, 1999 (DIG_ A13698-012_064_h.jpg); Sèrie “Recorridos: Por el camino de ida y vuelta”, representació d’una performance, 1981-2000 (DIG_ A13698-012_065_h.jpg - DIG_ A13698-012_068_h.jpg); “El hilo musical - Tren de John Cage: 3 días tres acciones”, Alla ricerca del silenzio perduto, Bolonia, Itàlia, 1978 (DIG_ A13698-012_069_h.jpg) (fotografia: Roberto Massoti); “Poema visual – Tipi”, Centre Cultural Georges Pompidou, Paris, França, 1999 (DIG_ A13698-012_070_h.jpg) (fotografia: Pierre Tilman); “Dans le cadre de l'art”, Festival MA, Colònia, Alemanya, 1995 (DIG_ A13698-012_071_h.jpg - DIG_ A13698-012_075_h.jpg) (fotografia: Pietro Pellini); “El caballero de la mano en el pecho” (Performance d’Eugenio de Vicente), Düseldorf, Alemanya, 1968 (DIG_A13698-012_076_h.jpg) (fotògraf desconegut); “Via Crucis”, Koldo Mitxelena Kulturunea, San Sebastià, 1997 (DIG_A13698-012_077_h.jpg) (fotografia: Carmen Rizo); Peformances, Festival Artea Kalean Performances, Koldo Mitxelena Kulturunea, San Sebastià, 1997 (DIG_A13698-012_078_h.jpg) (fotògraf desconegut); “Las cosas”, Festival Bone 9, Schlachthaus Theater, Berna, Suïssa, 2006 (DIG_A13698-012_079_h.jpg - DIG_A13698-012_083_h.jpg) (fotografia: Martin Riudlisbadier); “El arte de la performances: teoría y práctica", Festival La acción y su huella, Centro Gallego de Arte Contemporáneo, Santiago de Compostela, 2000 (DIG_A13698-012_084_h.jpg - DIG_A13698-012_086_h.jpg) (fotografia: Joan Casellas); “Siluetas” (Performen: Esther Ferrer i Juan Hidalgo), Teatre de la Bastilla, París, França, 1984 (DIG_A13698-012_087_h.jpg) (fotògraf desconegut); “Se hace camino al andar”, Festival Art Kontakt, Lublin, Polònia, 2000 (DIG_A13698-012_088_h.jpg); “Se hace camino al andar”, Festival Río Loco, Instituto Cervantes, Toulouse, França, 2007 (DIG_A13698-012_089_h.jpg - DIG_A13698-012_099_h.jpg); “Cara y cruz”, Paris, França (DIG_A13698-012_100_h.jpg). -- Documents inclosos en un DVD que conté documentació i fotografies d'obres i performances realitzades per Esther Ferrer entre els anys seixanta i 2005.

els textos de la web MACBA parteixen d'una documentació prèvia. En cas que hi hagi algun error, agrairem que ens el comuniqueu.
Copyright
© Esther Ferrer, © De les fotografies: els fotògrafs, © De les fotografies: les entitats
número de registre
A13698.012
crèdit
Col·lecció MACBA. Centre d'Estudis i Documentació. Cessió Esther Ferrer
tipus de material
Arxiu d'imatge digital
any d'incorporació
2009
crèdit
Col·lecció MACBA. Centre d'Estudis i Documentació. Cessió Esther Ferrer
Copyright
© Esther Ferrer, © De les fotografies: els fotògrafs, © De les fotografies: les entitats
tipus de material
Arxiu d'imatge digital
número de registre
A13698.012
any d'incorporació
2009
Espanya
1961 - 2010
Ferrer, Esther

imatges

100 imatges
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.
OBRA TITLE
OBRA TITLE
yyyy-YYYY
ARTIST NAME
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.
Consulta la Biblioteca del MACBA per a més informació sobre l'obra o l'artista.
Si vols sol·licitar l'obra en préstec, pots adreçar-te a arxiu@macba.cat.
Si vols la imatge de l'obra en alta resolució, pots enviar una sol·licitud de préstec d'imatges.

contacte

per a més informació, pots posar-te en contacte amb nosaltres a través dels enllaços següents
per a més informació
arxiu@macba.cat