Joan Brossa
Gran Guinyol : obra en dos actes
1957
Document manuscrit. -- Una peça de teatre en dos actes, escrita amb llapis (corr. en llapis); hi intervenen vuit personatges, i.e. Dona, Home, Pierrot, Amant, Muller, Marit, Arlequí i Colombina. -- Al recto del primer full del manuscrit, obtingut de reutilitzar un full plegat que aplega els altres fulls, el títol "Gran Guinyol" escrit amb bolígraf blau; al recto del segon full del manuscrit, novament el títol "Gran Guinyol", escrit amb llapis, i, al dessota del títol, el subtítol "Obra en dos actes" escrit amb llapis. -- Al recto del full 23, la data "22 de maig de 1957" escrita amb llapis, i, més avall, la data desestimada "29 de maig de 1957". -- Al recto de segon full, la relació de personatges de l'obra, i.e. el "dramatis personae" escrit amb llapis (corr. en llapis). -- Numeració irregular: a cada acte la numeració dels fulls recomença.
Referències bibliogràfiques:
- Brossa, Joan. "Gran guinyol: obra en dos actes". En: Brossa, Joan. Teatre complet. Vol. II, Poesia escènica, 1955-1958. 1a ed. Barcelona: Edicions 62, 1975, p. 277-292.
mostrar-ne més
mostrar-ne menys
els textos de la web MACBA parteixen d'una documentació prèvia. En cas que hi hagi algun error, agrairem que ens el comuniqueu.
Consulta la
Biblioteca del MACBA
per a més informació sobre l'obra o l'artista.
Si vols sol·licitar l'obra en préstec, pots adreçar-te a arxiu@macba.cat.
Si vols la imatge de l'obra en alta resolució, pots enviar una sol·licitud de préstec d'imatges.
Si vols sol·licitar l'obra en préstec, pots adreçar-te a arxiu@macba.cat.
Si vols la imatge de l'obra en alta resolució, pots enviar una sol·licitud de préstec d'imatges.
contacte
per a més informació, pots posar-te en contacte amb nosaltres a través dels enllaços següents
per a més informació
arxiu@macba.cat
per a més informació
Sol·licitud de préstec d'imatges