Enregistrament audiovisual de l'entrevista al col·leccionista japonès Toshio Hara realitzada per Antoni Muntadas durant els treballs preparatoris per a la videoinstal·lació "Between the Frames" realitzada entre 1983 i 1993. -- Versió no editada de l'entrevista, fragments de la qual es van integrar en la videoinstal·lació "Between the Frames". -- Enregistrat a Tòquio l'any 1991. -- Entrevista on Muntadas planteja a Toshio Hara aspectes relacionats amb el col·leccionisme d'art: com va començar el seu interès per l'art, si els seus inicis van ser lligats a un museu com a mostra pública de la seva col·lecció o de manera més privada, sobre quin era el rol del col·leccionista d'art (romàntic, econòmic, cultural,...), si les seves decisions es basaven més en la informació o més la seva pròpia percepció, com era la seva percepció sobre els museus d'art al Japó i el rol del museu d'art contemporani, sobre el funcionament de l'aleshores anomenat Hara Museum of Contemporary Art del que Hara n'era el director, quin era el focus del museu, nacional o internacional, quina era la seva opinió de l'explosió dels grans museus a tot el món, sobre la influència dels museus en l'estètica de l'art i en el mercat de l'art, sobre la marxa d'artistes contemporanis japonesos del Japó als anys 60 i la seva situació actual, fa referència a les exposicions "Primal Spirit: Ten Contemporary Japanese Sculptors" organitzada per Los Angeles County Museum of Art i l'Hara Museum of Contemporary Art i "Against Nature: Japanese Art in the Eighties" (1989-1990) comissariada per Kathy Halbreich, Thomas Sokolowski, Shinji Kohmoto i Fumio Nanjo i la relació entre elles, quina era la situació dels col·leccionistes al Japó i si col·leccionaven art contemporani, sobre la seva relació amb l'arquitecte Arata Isozaki, entre d'altres temes relacionats.
this document is part of
videos
If you want to make a work loan request, go to arxiu@macba.cat.
If you want the image of the work in high resolution, you can send an image loan request.