Imagen
[198-?]

Document manuscrit. -- Conté: 1, Noël noir (f.2r-f.5r): una peça d'striptease en diverses escenes, constituïda bàsicament per acotacions, amb una dedicatòria de l'obra a Yvon Taillandier i Jacqueline Selz, i.e. "Record de París i de la gentilesa d'Yvon i Jacqueline, 1966"; hi intervenen diversos personatges, i.e. Cantatriu, un actor de frac, una ballarina, l'stripteaser, etc.; mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector) -- 2, Primerament (f.6r-f.7r): una peça de teatre constituïda per diverses acotacions; hi intervenen diversos personatges, i.e. ballarines; mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector) -- 3, Muntacartes (f.8r-f.9r): una peça d'striptease constituïda per diverses acotacions; hi intervenen diversos personatges, i.e. un personatge de frac, un personatge vestit de carrer, l'stripteaser, etc.; mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector) -- 4, Engadina (f.10r): una peça de teatre en un sol acte; hi intervenen tres personatges, i.e. dues ballarines i un vell; mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector) -- 5, La veu (f.11r-f.12r): una peça de teatre en un sol acte; hi intervenen diversos personatges, i.e. Adolescent, Personatge 2, etc.; mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector) -- 6, Nocturne (f.13r): una peça d'striptease sense diàleg, constituïda per una acotació; hi intervenen tres personatges, i.e. dos gimmnastes i l'stripteaser; mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector) -- 7, Pleine lune (f.14r): una peça d'striptease sense diàleg, constituïda per una acotació; hi intervenen dos personatges, i.e. un geperut i l'stripteaser; mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector) -- 8, X (f.15r): una peça de teatre constituïda per una acotació; hi intervé un personatge, i.e. una ballarina; mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector) -- 9, Strip-tease català (f.16r): una peça d'striptease sense diàleg, constituïda per una acotació; hi intervé un personatge, únicament l'stripteaser; mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector) -- 10, A...B (f.17r): una peça de teatre en un sol acte; hi intervenen diversos personatges, i.e. un personatge en mallot blanc, ballarines, i dues velles; mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector) -- 11, Le tombeau de Stéphane Mallarmé (f.18r): una peça de teatre constituïda per una acotació; hi intervé un personatge, i.e. un faune; mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector) -- 12, Le tombeau de Claude Debussy (f.19r-f.20r): una peça de teatre constituïda per diverses acotacions; hi intervenen diversos personatges, i.e. un conferenciant, tres ballarines, una valquíria, i dues stripteasers; mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector) -- 13, Un strip-tease (f.21r): una peça d'striptease constituïda per una acotació; hi intervenen sis personatges, i.e. cinc noies, una figura de cera d'una noia i un criat; mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector) -- 14, El cap sota el barret (f.22r): una peça d'striptease sense diàleg, constituïda per dues acotacions; hi intervenen tres presonatges, i.e. un personatge, una dona de fer feines i l'stripteaser; mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector) -- 15, Ensemble de trois tableaux (f.23r): una peça d'striptease constituïda per dues acotacions; hi intervenen diversos personatges, i.e. un grup d'obrers, un senyor, un general de l'exèrcit, un bisbe de pontifical, diversos espectadors imprecadors i l'stripteaser; mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector) -- 16, El vent i la marea (f.24r-f.25r): una peça de teatre constituïda per tres acotacions; hi intervenen diversos personatges, i.e. una ballarina en tutú blanc, un personatge vestit de carrer, un personatge vestit pobrament, etc.; mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector) -- 17, Rrrprrr! (Entrada de clowns) (f.26r-f.30r): una peça de teatre constituïda per diverses acotacions; hi intervenen diversos personatges, i.e. dos pierrots (o clowns), una xicota rossa barbuda, etc.; mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector) -- 18, Estrany espectacle (f.31r): una peça de teatre constituïda per una acotació; hi intervenen tres personatges; mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en llapis i en bolígraf del corrector) -- 19, Combat de papallones (f.32r-f.33r): una peça de teatre constituïda per una acotació; hi intervenen tres personatges, i.e. una noia i un noi; mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector) -- 20, La première neige (f.34r): una peça d'striptease sense diàleg, constituïda per tres acotacions; hi intervenen sis personatges, i.e. quatre personatges vestits de "Père Noël" (i.e. de Pare Noel o Santa Claus), un policia i l'stripteaser; mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector) -- 21, Exactament (f.35r): una peça de teatre constituïda per tres acotacions; hi intervenen dos personatges; mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector) -- 22, Tres moviments (f.36r): una peça de teatre constituïda per una acotació; hi intervenen sis personatges, i.e. cinc personatges i una noia; mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector) -- 23, Pim-pam-pum (f.37r): una peça d'striptease sense diàleg, constituïda per tres acotacions; hi intervenen quatre personatges, i.e. un personatge, una senyora, un militar i una stripteaser vestida de clergue; mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector) -- 24, Refregàndum nacional (f.38r-f.39r): una peça de teatre constituïda per diverses acotacions; hi intervenen diversos personatges, i.e. dos personatges, una noia, un militar, un bisbe, un obrer i una parella de la Guàrdia Civil; mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector) -- 25, Trianon (f.40r-f.41r): una peça de teatre constituïda per tres acotacions seguides d'una composició de tres estrofes en vers lliure per ser cantada; hi intervenen diversos personatges i una cançonetista; mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector) -- 26, Divan francès (f.42r-f.43r): una peça de teatre constituïda bàsicament per diverses acotacions; hi intervenen diversos personatges, i.e. una noia, una infermera, un director, etc.; mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector) -- 27, Concili (f.44r): una peça d'striptease sense diàleg, constituïda per una acotació; hi intervenen tres personatges, i.e. dos capellans i l'stripteaser; mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector) -- 28, Tombeau de Robert Schumann (f.45r): una peça de teatre constituïda per una acotació; hi intervenen dos personatges, i.e. un senyor, al final de l'obra caracteritzat com un pierrot, i un lladre; mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector) -- 29, Lluna d'Egipte (f.46r): una peça d'striptease sense diàleg, constituïda per dues acotacions; hi intervenen diversos personatges, i.e. un personatge, diverses noies i l'stripteaser; mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector) -- 30, Water-fall (f.47r-f.48r): una peça de teatre constituïda per tres acotacions; hi intervenen diversos personatges, i.e. tres personatges, una dona de fer feines i un home; mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector) -- 31, Els dos tocs de timbre (f.49r): una peça d'striptease sense diàleg, constituïda per una acotació, amb una dedicatòria a Yvon Taillandier, Jacqueline Selz i Leopoldo Fregoli, i.e. "A Yvon, Jacqueline i Frègoli"; hi intervenen tres personatges, i.e. un jove, un personatge d'edat madura i l'stripteaser; mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector) -- 32, Strip-tease 1900 (Escena de transformació) (f.50r): una peça d'striptease constituïda per una acotació, amb una dedicatòria a Fàtima Miris, i.e. "Homenatge a Fàtima Miris"; hi intervenen tres personatges, i.e. un personatge caracteritzat com un burgès, una criada vella i l'stripteaser caracteritzada com una dama; mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector) -- 33, Sonet de teatre (f.51r): una peça de teatre constituïda per tres acotacions; hi intervé un personatge; mecanografiada (anotacions en bolígraf del corrector) -- 34, Falsch Abheben (f.52r): una peça de teatre constituïda per diverses acotacions; Data, "Campins, 2 de gener de 1967"; hi intervenen diversos personatges, i.e. cinc personatges, diverses dones, un revisor de tren, tres velles, etc.; mecanografiada (corr. en llapis, la data escrita amb llapis, i anotacions en bolígraf del corrector) -- 35, Entre parèntesis (f.53r): una peça de teatre constituïda per tres acotacions; Data, "Campins, 3 de gener"; hi intervenen quatre personatges, i.e. dues velles i una parella; mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector) -- 36, Els set caçadors (f.54r): una peça de teatre constituïda per una acotació; hi intervenen diversos personatges; mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector) -- 37, Berceuse (f.55r): una peça d'striptease sense diàleg, constituïda per una acotació; hi intervenen dos personatges, i.e. un grum i l'stripteaser; mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector) -- 38, La bella italiana (f.56r-f.57r): una peça d'striptease constituïda per dues acotacions, una al començament i l'altra al final de l'obra, i un text d'opinió atribuït a la premsa sobre el transformista Leopoldo Fregoli; hi intervenen dos personatges, i.e. un actor que llegeix el text i l'stripteaser; mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector) -- 39, Homenatge a Picasso (f.58r): una peça de teatre constituïda per una acotació; hi intervenen cinc personatges, i.e. una xicota, dos joves, un militar i un capellà; mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector) -- 40, Vuit números de strip-tease (f.59r-f.61r): una peça d'striptease constituïda per diverses escenes d'striptease; a la primera escena un personatge, i.e. una vella, fa un monòleg al voltant de l'aparell genital femení; hi intervenen diversos personatges, i.e. una xicota, una vella, un noiet, un home, un grum i diverses stripteasers; mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector) -- 41, Saturne (f.62r): una peça d'striptease sense diàleg, constituïda per dues acotacions; hi intervenen tres personatges, i.e. una vella, Pierrot i l'stripteaser; mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector) -- 42, La serp del pol (f.63r): una peça d'striptease sense diàleg, constituïda per dues acotacions; hi intervenen dos personatges, i.e. un gimnasta i l'stripteaser; mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector) -- 43, Strip-teases (f.64r): una peça d'striptease constituïda per tres acotacions; hi intervé un personatge, únicament l'stripteaser; mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector) -- 44, Farce et atrape (Entrada de pallassos i strip-tease) (f.65r-f.66r): una peça d'striptease sense diàlegs, constituïda per una acotació; hi intervenen tres personatges, i.e. dos pallassos i l'stripteaser; mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector) -- 45, A (f.67r): una peça d'striptease sense diàleg, constituïda per tres acotacions; hi intervé un personatge, únicament l'stripteaser; mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector) -- 46, Strip-tease (f.68r): una peça de teatre constituïda per una acotació; hi intervé un personatge, únicament l'stripteaser; mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector) -- 47, Consultation (f.69r): una peça d'striptease sense diàleg, constituïda per una acotació; hi intervenen tres personatges, i.e. tres stripteasers; mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector) -- 48, Trait (f.70r): una peça d'striptease sense diàleg, constituïda per una acotació; hi intervenen dos personatges, i.e. un pierrot i l'stripteaser; mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector) -- 49, Tombeau d'Omar Khayam (f.71r): una peça d'striptease sense diàleg, constituïda per una acotació; hi intervenen diversos personatges, i.e. un pagès, un cambrer, dues stripteasers, etc.; mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector) -- 50, Els servidors (f.72r): una peça d'striptease sense diàleg, constituïda per una acotació, amb una dedicatòria "A Ignasi Iglésias", i.e. Ignasi Iglésias; hi intervenen tres personatges, i.e. dos servidors de cotxe funerari i l'stripteaser; mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector) -- 51, Homenatge al Vietcong (f.73r): una peça d'striptease sense diàleg, constituïda per una acotació; hi intervenen dos personatges, i.e. un soldat nord-americà i l'stripteaser de trets orientals; mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector) -- 52, Les caràtules (f.74r): una peça d'striptease sense diàleg, constituïda per una acotació; hi intervé un personatge, únicament l'stripteaser; mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector) -- 53, El molí de Júpiter (f.75r-f.76r): una peça d'striptease en un acte; hi intervé una veu en castellà d'un locutor de ràdio, en un transistor, i l'stripteaser; mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector) -- 54, La naixença de Venus (f.77r): una peça d'striptease constituïda bàsicament per una acotació; hi intervé un personatge, únicament l'stripteaser; mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector) -- 55, El darrer triangle (f.78r): una peça d'striptease constituïda per una acotació; hi intervé un personatge, únicament l'stripteaser; mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector) -- 56, Deu números de strip-tease (f.79r-f.84r): una peça d'striptease constituïda per diverses acotacions i parlaments, i.e. una stripteaser que diu un monòleg al voltant d'un joc de mans, una altra stripteaser que va cantant la lletra d'una composició en vers lliure, etc.; hi intervenen diversos personatges, i.e. un criat, un treballador de la brigada de neteja, almenys dos joves i diverses stripteasers; mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector).

Ref. bibliogràfiques:- Striptease i teatre irregular. 1, Noël noir (f.2r-f.5r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 203-205. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa). - Striptease i teatre irregular. 2, Primerament (f.6r-f.7r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 206-207. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa). - Striptease i teatre irregular. 3, Muntacartes (f.8r-f.9r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 208-209. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa). - Striptease i teatre irregular. 4, Engadina (f.10r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 210. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa). - Striptease i teatre irregular. 5, La veu (f.11r-f.12r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 211-212. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa). - Striptease i teatre irregular. 6, Nocturne (f.13r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 213. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa). - Striptease i teatre irregular. 7, Pleine lune (f.14r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 214. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa). - Striptease i teatre irregular. 8, X (f.15r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 215. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa). - Striptease i teatre irregular. 9, Strip-tease català (f.16r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 216. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa). - Striptease i teatre irregular. 10, A...B (f.17r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 217. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa). - Striptease i teatre irregular. 11, Le tombeau de Stéphane Mallarmé (f.18r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 218. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa). - Striptease i teatre irregular. 12, Le tombeau de Claude Debussy (f.19r-f.20r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 219-220. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa). - Striptease i teatre irregular. 13, Un strip-tease (f.21r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 221. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa). - Striptease i teatre irregular. 14, El cap sota el barret (f.22r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 222. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa). - Striptease i teatre irregular. 15, Ensemble de trois tableaux (f.23r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 223. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa). - Striptease i teatre irregular. 16, El vent i la marea (f.24r-f.25r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 224. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa). - Striptease i teatre irregular. 17, Rrrprrr! (Entrada de clowns) (f.26r-f.30r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 225-228. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa). - Striptease i teatre irregular. 18, Estrany espectacle (f.31r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 229. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa). - Striptease i teatre irregular. 19, Combat de papallones (f.32r-f.33r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 230. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa). - Striptease i teatre irregular. 20, La première neige (f.34r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 231. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa). - Striptease i teatre irregular. 21, Exactament (f.35r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 232. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa). - Striptease i teatre irregular. 22, Tres moviments (f.36r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 233. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa). - Striptease i teatre irregular. 23, Pim-pam-pum (f.37r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 234. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa). - Striptease i teatre irregular. 24, Refregàndum nacional (f.38r-f.39r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 235-236. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa). - Striptease i teatre irregular. 25, Trianon (f.40r-f.41r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 237-238. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa). - Striptease i teatre irregular. 26, Divan francès (f.42r-f.43r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 239-240. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa). - Striptease i teatre irregular. 27, Concili (f.44r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 241. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa). - Striptease i teatre irregular. 28, Tombeau de Robert Schumann (f.45r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 242. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa). - Striptease i teatre irregular. 29, Lluna d'Egipte (f.46r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 243. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa). - Striptease i teatre irregular. 30, Water-fall (f.47r-f.48r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 244-245. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa). - Striptease i teatre irregular. 31, Els dos tocs de timbre (f.49r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 246. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa). - Striptease i teatre irregular. 32, Strip-tease 1900 (Escena de transformació) (f.50r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 247. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa). - Striptease i teatre irregular. 33, Sonet de teatre (f.51r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 248. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa). - Striptease i teatre irregular. 34, Falsch Abheben (f.52r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 249-250. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa). - Striptease i teatre irregular. 35, Entre parèntesis (f.53r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 251. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa). - Striptease i teatre irregular. 36, Els set caçadors (f.54r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 252. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa). - Striptease i teatre irregular. 37, Berceuse (f.55r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 253. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa). - Striptease i teatre irregular. 38, La bella italiana (f.56r-f.57r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 254. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa). - Striptease i teatre irregular. 39, Homenatge a Picasso (f.58r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 255. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa). - Striptease i teatre irregular. 40, Vuit números de strip-tease (f.59r-f.61r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 256-258. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa). - Striptease i teatre irregular. 41, Saturne (f.62r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 259. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa). - Striptease i teatre irregular. 42, La serp del pol (f.63r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 260. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa). - Striptease i teatre irregular. 43, Strip-teases (f.64r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 261. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa). - Striptease i teatre irregular. 44, Farce et atrape (Entrada de pallassos i strip-tease) (f.65r-f.66r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 262-263. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa). - Striptease i teatre irregular. 45, A (f.67r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 264. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa). - Striptease i teatre irregular. 46, Strip-tease (f.68r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 265. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa). - Striptease i teatre irregular. 47, Consultation (f.69r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 266. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa). - Striptease i teatre irregular. 48, Trait (f.70r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 267. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa). - Striptease i teatre irregular. 49, Tombeau d'Omar Khayam (f.71r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 268. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa). - Striptease i teatre irregular. 50, Els servidors (f.72r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 269. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa). - Striptease i teatre irregular. 51, Homenatge al Vietcong (f.73r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 270. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa). - Striptease i teatre irregular. 52, Les caràtules (f.74r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 271. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa). - Striptease i teatre irregular. 53, El molí de Júpiter (f.75r-f.76r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 272-273. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa). - Striptease i teatre irregular. 54, La naixença de Venus (f.77r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 274. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa). - Striptease i teatre irregular. 55, El darrer triangle (f.78r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 275. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa). - Striptease i teatre irregular. 56, Deu números de strip-tease (f.79r-f.84r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 276-280. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa).

Technical details

Belongs to:
Joan Brossa Fonds > Creation of manuscripts > Manuscripts of works > Stage poetry
Credit:
Col·lecció MACBA. Centre d'Estudis i Documentació. Fons Joan Brossa. Dipòsit Fundació Joan Brossa
Series:
Subsèrie Poesia escènica. Sèrie Manuscrits d'obres. Secció Manuscrits. Fons Joan Brossa
Publication/Production:
[198-?]
Dimensions/Duration:
Dimensions: 27,5 x 21,4
Language:
Catalan
Spanish
Material type:
Document
Identification number:
A.JBR.02985.001
Call number:
BROSSA_MANUS_MAN_PE_00066_001

Related Archive documents

This document comprises...