Palle Nielsen. El model. Un model per a una societat qualitativa Selecció del catàleg "Palle Nielsen. El model. Un model per a una societat qualitativa" pàgines 2 i 3 Selecció del catàleg "Palle Nielsen. El model. Un model per a una societat qualitativa" pàgines 6 i 7 Selecció del catàleg "Palle Nielsen. El model. Un model per a una societat qualitativa" pàgines 18 i 19 Selecció del catàleg "Palle Nielsen. El model. Un model per a una societat qualitativa" pàgines 26 i 27 Selecció del catàleg "Palle Nielsen. El model. Un model per a una societat qualitativa" pàgines 28 i 29 Selecció del catàleg "Palle Nielsen. El model. Un model per a una societat qualitativa" pàgines 64 i 65 Selecció del catàleg "Palle Nielsen. El model. Un model per a una societat qualitativa" pàgines 104 i 105 Selecció del catàleg "Palle Nielsen. El model. Un model per a una societat qualitativa" pàgines 136 i 137 Selecció del catàleg "Palle Nielsen. El model. Un model per a una societat qualitativa" pàgines 228 i 229 Selecció del catàleg "Palle Nielsen. El model. Un model per a una societat qualitativa" pàgines 238 i 239
Palle Nielsen. El model. Un model per a una societat qualitativa

Palle Nielsen. El model. Un model per a una societat qualitativa

24 €
disponible a la biblioteca

L'any 1968, el jove activista Palle Nielsen va proposar al Moderna Museet d'Estocolm construir un parc infantil d'aventures a l'interior del museu. Durant un mes s'hi va instal·lar l'anomenat «model per a una societat qualitativa», que oferia un espai només per a nens, sense pares ni educadors. En el seu assaig, Lars Bang Larsen analitza la utopia d'una societat autoorganitzada que aspirava a estimular la llibertat personal i la col·laboració entre els individus. La documentació d'aquesta obra actualment forma part de la Col·lecció MACBA.

mostrar-ne més mostrar-ne menys

artista

Palle Nielsen
Copenhaguen
1942
Palle Nielsen (Copenhaguen, Dinamarca, 1944) es artista i investigador en arquitectura de paisatges i urbanisme. Viu i treballa a Oster Knippinge (Dinamarca). Poc desprès d’acabar els seus estudis, es va distanciar del sistema artístic i es va involucrar en l’experiència activista, sobretot amb la construcció de parcs infantils en barris obrers de Copenhaguen i els seus voltants.
llegir-ne més
artistes
1 artistes
Temps com a matèria
més informació 02:23

exposició

15.05.2009 – 27.09.2009

Temps com a matèria

Col·lecció MACBA. Noves incorporacions 22

OBRA TITLE
OBRA TITLE
yyyy-YYYY
ARTIST NAME
[3566_017_pub / Imatge] Modellen - En modell för ett kvalitativt samhälle
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.

àudios relacionats

2 resultats