En aquest text Maite Garbayo-Maeztu reflexiona sobre algunes de les primeres performances que es van fer als anys setanta a l’Estat espanyol i les ocupacions dels carrers per part de l’activisme feminista. Artistes com Dorothée Selz, Fina Miralles i Olga L. Pijoan van posar en marxa veladures, ocultacions i canvis que ens conviden a anar més enllà de la visualitat.


Maite Garbayo Maeztu
De cuerpos ausentes: producción de presencia y vulnerabilidad
disponible a la biblioteca
mostrar-ne més
mostrar-ne menys
any de publicació
2019
col·lecció
Quaderns portàtils
pàgines
26
edicions
Spa 1886-5259
Mostrar-ne més
Mostrar-ne menys
any de publicació
2019
autor/s
col·lecció
Quaderns portàtils
suport
Digital
pàgines
26
línia editorial
Quaderns portàtils
edicions
Spa 1886-5259
Mostrar-ne més
Mostrar-ne menys
vídeos
1 resultats
Publicacions relacionades
59 resultats

MACBA. El museu pren forma. Memòria d’activitats 1995-1996 (any inaugural)
Publicació

Fragments. Proposta per a una col·lecció de fotografia contemporània
Publicació

Pepe Espaliú. Dossier 1
Publicació

Identitat múltiple. Obres del Whitney Museum of American Art
Publicació

Mirades (sobre el Museu)
Publicació

Sobre la crítica d’art i la seva presa de posició
Publicació

Set
Publicació

Màscara i mirall
Publicació

Sert. Arquitecte a Nova York
Publicació

Mike Kelley
Publicació

Nous paisatges. Nous territoris
Publicació

Artificial. Figuracions contemporànies
Publicació

Gary Hill: Hand Heard. Withershins. Midnight
Publicació

Michelangelo Pistoletto
Publicació

Natures. Una travessa per l’art contemporani
Publicació

Peter Fischli & David Weiss. Món visible
Publicació

Pep Agut. Als actors secundaris
Publicació

William Kentridge
Publicació

Luis Gordillo. Superyo congelado
Publicació

Dieter Roth. Die Haut der Welt
Publicació

Out of print. An archive as artistic concept
Publicació

La Col.lecció Prinzhorn.Traces sobre el bloc màgic
Publicació

Historias sin argumento. El cine de Pere Portabella
Publicació

Cincuenta y un años. David Goldblatt
Publicació

Onnasch. Aspectes d’art contemporani
Publicació

Procés Sonic. Una nova geografia dels sons
Publicació

Adrian Piper. Desde 1965
Publicació

Günter Brus. Quietud nerviosa a l’horitzó
Publicació

El centro histórico de la ciudad de México
Publicació

2004-2006. Recull de textos de l’Agenda informativa del MACBA
Publicació

On the Ends of Sleep: Shadows in the Glare of a 24/7 World
Publicació

Cultura popular: de la épica al simulacro
Publicació

Art and Objecthood. A Lecture
Publicació

El teatro en el campo expandido
Publicació

Terreno de lucha. El impacto de la sexualidad y la huella del sida en algunas prácticas artísticas performativas
Publicació

Hard-Core Art Film: The Contemporary Realm of the Senses
Publicació

Agorafobia
Publicació

Notes on The Media Crisis
Publicació

Camérer, découper, déparalyser ou Le cinéma comme acte de la contingence
Publicació

Ian Wilson. L’objecte del pensament
Publicació

The Painting of Postmodern Life?
Publicació

The Mediterranean to Come
Publicació

Desvío hacia lo innombrable
Publicació

Una conversación
Publicació

Fragment, experiment, dissonant prologue: modernism, realism and the photodocument
Publicació

Pobles exposats, pobles figurants
Publicació

Landscape with St George Delivered at Night
Publicació

We can’t promise to do more than experiment
Publicació

October and the Problem of Formalism
Publicació

Aura and Temporality: The Insistence of the Archive
Publicació

Activar los archivos, descentralizar a las musas
Publicació

Tony Cokes. Texto de Christoph Cox: El autor como selector
Publicació

Estesi decolonial i el museu
Publicació

Se avecina un terremoto
Publicació

Upon the fabricatory ‘In the Open or In Stealth’
Publicació

La campana hermètica. Espai per a una antropologia intransferible
Publicació

Después del pop: nosotros desmaterializamos
Publicació

Miralda! «Une vie d’artiste»
Publicació

José Antonio Hernández-Díez. “No temeré mal alguno”
Publicació