Serge Guilbaut analitza la importància internacional de l'estil dominant de l'expressionisme abstracte nord-americà, una avantguarda que va néixer després de la Segona Guerra Mundial i que va desplaçar el centre artístic mundial de París a Nova York. A diferència dels estudis d'art d'aquest període que se centren en l'estètica i en les qualitats formals de l'obra, Guilbaut examina les seves implicacions polítiques i socials. De cómo Nueva York robó la idea de arte moderno reprodueix el compromís i la lluita d'aquella avantguarda i la preocupació dels artistes per resoldre els problemes de la creació simbòlica.


Serge Guilbaut
De cómo Nueva York robó la idea de arte moderno
24,90 €
disponible a la biblioteca
esgotat
mostrar-ne més
mostrar-ne menys
any de publicació
2007
suport
Imprès
il·lustracions
13
edicions
Spa 978-84-8456-964-0
Mostrar-ne més
Mostrar-ne menys
any de publicació
2007
autor/s
suport
Imprès
pàgines
398
il·lustracions
13
línia editorial
Assaig
edicions
Spa 978-84-8456-964-0
Mostrar-ne més
Mostrar-ne menys

més informació
02:23
07.01.2008
Sota la bomba
El jazz de la guerra d’imatges transatlàntica. 1946-1956
Activitats relacionades
4 resultats
àudios relacionats
4 resultats
PUBLICACIONS relacionades
6 resultats