4, 11 i 25 de febrer; 18 de març, 1 i 15 d’abril 2023

11:00 h

Atri del museu i aula 0

Preu: 3 € per participant. 2 € acreditant situació de discapacitat. Gratuït amb carnets Família i Amic.

Es pot imprimir una abraçada amb el cos? Deixen empremta les abraçades? Quantes en recorda el teu cos? Es pot abraçar un museu? Els museus abracen? I si el collage fos també una manera de tocar-nos i entrellaçar-nos?

Us convidem a explorar la relació entre el cos i el paper, imprimint abraçades amb el cos en papers antics que ja no es fan servir, en cartells d’exposicions passades o en papers que embolcallen les raimes de paper. Ens mourem, ens hi amagarem, ballarem i escoltarem les històries del paper i les de les abraçades que tenim enganxades a la nostra pell. I jugarem a fer diversos collages d’afectes vius i expandits.

Una proposta de Teresa Rubio i Iera Delp.

Teresa Rubio ve de la història de l’art, de la mediació artística i la pràctica del collage. Creu en la potència educadora, les pedagogies corporals i de contacte, i el museu com a espai inclusiu d’intercanvi i experimentació. Iera Delp ve de la dansa, la comunicació i el disseny gràfic. La mouen la improvisació, compartir els sabers del cos i el transvasament entre pràctiques editorials i corporals. Elles es troben ballant. I es proposen transportar el ball al paper i el paper al ball. Agitar les cèl·lules i moure les idees, per imaginar altres maneres de percebre l’entorn, en particular, en el context expositiu.

Imatge d'un collage de troços de paper i fotografia sobre un fons rosa

Si tens cap dubte, ens pots contactar a través de macba [at] macba [dot] cat o per telèfon al 93 481 33 68.