Format en art i en disseny a Basilea, Zuric i Berlín, ciutat on va viure durant els anys vuitanta, les beques a la Cité des Arts i la Fondation Cartier de París i a l’Istituto Svizzero de Roma li van permetre fer estades de treball en aquestes ciutats i practicar la fotografia urbana. Als anys noranta es va instal·lar a Düsseldorf, on va descobrir el treball fotogràfic en gran format dels deixebles de Bernd i Hilla Becher a la Kunstakademie d’aquesta ciutat. Allà va configurar el llenguatge formal que caracteritzarà la seva obra. Des de llavors, Streuli fa retrats fotogràfics de persones que transiten pels carrers i després els projecta, a gran escala, en edificis públics com estacions, parcs, aeroports, hospitals, museus i també tanques publicitàries. Amb una fotografia frontal de gran unitat formal, ha treballat en múltiples ciutats del planeta, on ha presentat instal·lacions fotogràfiques –sobretot fotografia translúcida damunt vidre–, projeccions de diapositives monumentals i videoprojeccions. Des dels anys dos mil, ha focalitzat el seu treball en la presència de cultures no occidentals a l’Europa de la globalització, en especial a la ciutat de Brussel·les.

La seva participació en una exposició col·lectiva al PS1 del MoMA de Nova York (1993) el va projectar internacionalment. Va seguir una gran exposició al Kunstmuseum de Lucerna (1993), la participació en la mostra de nova fotografia al MoMA de Nova York (1993) i  una exposició al Musée d’art moderne de París (1996). Des de llavors, la seva obra va ocupar tanques publicitàries i altres espais públics en ciutats com Londres, Amsterdam i Torí, però també en països com Japó i Estats Units, un radi d’acció que després va ampliar a Índia, Àfrica, Amèrica del Sud, Orient Mitjà i Àsia. Cal destacar la seva paret de 160 metres de llarg a l’entrada de la històrica ciutat de Petra, al desert de Jordània, el 2008.

Visita l'exposició de Col·lecció