La imatge de l’obra no està disponible on-line.

Espot, 1969 (1989)

Escultura, 126 x 74,5 x 46 cm

—No és que hi tornem, és que no ens n'hem mogut mai. Jo tenia un gran amic, en Cirici Pellicer, un senyor que ens ha fet molta falta i que a l'època del franquisme deia que quan vingués la democràcia la gent no es preocuparia tant de l'esport perquè tindria d'altres preocupacions, però ara veig que es va equivocar, perquè gairebé se'n preocupen més que a l'època d'en Franco. D'altra banda, la televisió, que trobo que és un gran invent, tal com està ara crec que distorsiona la persona i fa que es doni importància a les coses que no en tenen, tots aquests milions que es gasten en futbol, quan hi ha coses més bàsiques. L'altre dia em van dir una definició molt ajustada: la televisió és el xiclet de la vista.

Jo no tinc ni televisió ni ràdio.

—Per a res, és una qüestió de concepte. Jo procuro anar cada dia al cinema i a casa prefereixo el silenci.

Altés, Elvira: «Quina és la pregunta que mai li han fet?», Avui Diumenge (5 de febrer de 1995), p.


Fitxa tècnica

Títol original:
Espot
Número de registre:
4969
Artista:
Brossa, Joan
Data de creació:
1969 (1989)
Any d'adquisició:
2011
Estat:
En préstec
Fons:
Col·lecció MACBA. Consorci MACBA
Tipus d'objecte:
Escultura
Tècnica:
Materials diversos
Dimensions:
126 x 74,5 x 46 cm (alt x ample x fons)
Número d'edició:
DT.2012.0130
Crèdits:
Col·lecció MACBA. Consorci MACBA. Fons Joan Brossa. Dipòsit Fundació Joan Brossa
Copyright:
© Fundació Joan Brossa, VEGAP, Barcelona
Recursos d'accessibilitat:
No

La Col·lecció MACBA està formada per art català, espanyol i internacional. Tot i que inclou obres des de la dècada de 1920 en endavant, se centra especialment en el període comprès entre la dècada de 1960 i l’actualitat.

Si necessites més informació sobre l’obra o l’artista, pots consultar la biblioteca del MACBA. Si vols sol·licitar l’obra en préstec, pots adreçar-te a colleccio [at] macba.cat.

Si vols la imatge de l’obra en alta resolució, pots enviar una sol·licitud de préstec d’imatges.

L’essència del fragment i del mòdul té un ressò profund en el meu treball.
Pep Agut