Imagen

Ana Janevski és conservadora associada al MoMA de Nova York. De 2007 a 2011 va ser conservadora al Museu d'Art Modern de Varsòvia, on va comissariar, entre d'altres projectes, l'exposició a gran escala As soon As I Open My Eyes I See a Film, sobre l'art i el cinema experimental a Iugoslàvia a les dècades de 1960 i 1970. També va publicar un llibre amb el mateix títol. El 2010 Janevski va comissariar l'exposició de performance The Living Currency amb Pierre Bal-Blanc, i la primera gran mostra de cinema experimental a Iugoslàvia, This is All Film! Experimental Film in Former Yugoslavia 1951-1991, al Museu d'Art Modern de Ljubljana. El 2011 va comissariar el programa de cinema No podem prometre fer més que un experiment. Pel·lícules experimentals i més a Iugoslàvia durant les dècades de 1960 i 1970 al MACBA.

Aquest assaig és una versió actualitzada del text que es va publicar amb motiu de les exposicions As soon As I Open My Eyes I See a Film: Experiments in Yugoslav Art in the Sixties and Seventies i This Is All Film! Experimental Film in Former Yugoslavia 1951-1991.

Fitxa tècnica

Any de publicació:
2012
Autor:
Col·lecció:
Quaderns portàtils
Suports:
Pàgines:
16
Línia editorial:
Quaderns portàtils
Edicions:
Ang.ISSN: 1886-5259
Entrar en un museu és una cosa que comença a casa, en un avió, en un tuit
Mark Wigley