Imagen

Aquesta edició, comentada per Alexis Vaillant, recull gran part dels escrits publicats per Philippe Thomas al llarg de la seva trajectòria, i firmats –seguint el joc d'identitats que l'artista va convertir en un dels fonaments de la seva pràctica creativa– per col·leccionistes de la seva obra, personatges ficticis o personatges reals. A través d'aquests textos i dels seus comentaris s'analitza la confusió entre realitat i ficció dels ready-made de l'artista francès. El 1990, Thomas va manllevar el títol d'una obra de Nabokov per a la seva exposició al CAPC Musée d’art contemporain de Bordeaux, Feux pâles. L'artista hi ficcionalitzava l'autoritat del museu i la seva pròpia identitat com a creador, convertint la firma del contracte amb el museu en l'obra d'art mateixa. Aquest volum és el número 7 de la col·lecció d'assaig «Llibres de recerca», i també hi han col·laborat Marc Blondeau i Jean-Marc Avrillé.

Compra el llibreAccedeix a la botiga de Laie on-line.
Aquest llibre només està disponible en castellà i anglès

Fitxa tècnica

Any de publicació:
2001
Autor:
Col·lecció:
Altres
Suports:
Pàgines:
237
Línia editorial:
Assaig
Disseny:
Disseny de Eumogràfic
Edicions:
Cas.978-84-89771-96-3
Ang.978-84-89771-97-0
El problema s’aclareix, es torna diàfan: la tela de l’artista esdevé un mirall.
Michelangelo Pistoletto