Debats d'educació. Paul Howard-Jones. "Neurociència i educació: com podem jugar, aprendre i ser més creatius?" [Enregistrament audiovisual activitat]
10/11/2015
Tipus producció activitat: Co-producció
Fitxa tècnica
- Pertany a:
- Fons Històric MACBAGestió dels projectes expositius i programes públicsDocumentació fotogràfica i audiovisual de les activitatsReportatges fotogràfics i audiovisuals de les activitats
- Crèdit:
- Col·lecció MACBA. Centre d'Estudis i Documentació. Fons Històric MACBA
-
Publicació/
Producció: - 2015
- Codi d’activitat:
- ACT1816
- Codi i sèrie:
- 0917. Reportatges fotogràfics i audiovisuals de les activitats
- Tipus de document:
-
Enregistrament audiovisual activitat
-
Dimensions/
Durada: -
Durada: 1:18:14 h
- Copyright:
-
© Paul Howard-Jones© Fundació Jaume Bofill© Universitat Oberta de Catalunya. Estudis de Psicologia i Ciències de l'Educació
- Idioma:
-
CatalàAnglès
- Tipus de material:
-
Enregistrament audiovisual
- Tipus d’activitat:
-
Altres
- Número de registre:
- A.HIS.03928
- Topogràfic:
- HIS_PPE_REPACT_2015_ACT1816_ENACT