Imagen
[2018]
A la web de l'autor : "Les xarxes socials s’han convertit en les comunitats més grans del planeta. Aquest fenomen de concentració d’audiències, no només ha despertat l’interès dels polítics sinó que la seva presència en elles ha esdevingut indispensable. Històricament l’“art” de la representació i els mitjans de la seva difusió han estat sempre restringits a favor poder, així com les seves convencions són les que han establert els cànons de representació.
Actualment, en el context d’Internet i de les xarxes socials a Espanya, té lloc una doble anomalia històrica; els polítics s’incorporen al mitjà un cop aquest ja ha estat ocupat per les classes populars i, a més a més, ho fan influenciats per les formes de representació popularitzades per la ciutadania. Cibercràcia és un treball d’experimentació artística basat en la prospecció als perfils d’Instagram dels principals líders polítics espanyols amb l’objectiu d’identificar les seves estratègies de construcció d’identitats visuals".

Fitxa tècnica

Pertany a:
Otros
Crèdit:
Col·lecció MACBA. Centre d'Estudis i Documentació. Donació de Rocaumbert Fàbrica de les Arts
Publicació/Producció:
Granollers : Rocaumbert Fàbrica de les Arts, [2018]
ISBN/ISSN:
9,78841E+12
Dimensions/Durada:
Dimensions: 22,7 x 14
Idioma:
Català
Anglès
Castellà
Tipus de material:
Monografia
Número de registre:
A13854
Topogràfic:
Opuscle Arxiu_M_0709