Activitat
Dimarts 9 de juny de 2026
Presentació i visita d’El culte a la bellesa al CCCB
Activitat exclusiva per a Amics MACBA i Col·lecció
Coneixerem la nova exposició del CCCB, El culte a la bellesa, en una sessió de presentació a càrrec de Jordi Costa, que ens introduirà a les línies principals del projecte.
Jordi Costa, cap d’exposicions del CCCB, ens oferirà una introducció a la mostra i en sintetitzarà les principals línies de lectura a partir de les aportacions de les seves comissàries, Janice Li, blanca arias i Júlia Llull Sanz.
La proposta expositiva planteja una mirada sobre la bellesa i sobre com els cànons estètics s’han construït, transformat i imposat al llarg del temps. L’exposició recorre aquestes qüestions des d’una perspectiva crítica i posa en relació art, societat, política, religió, medicina i mercat, tot obrint preguntes sobre els cossos, les normes i les formes d’exclusió associades als ideals de bellesa.
En col·laboració amb
Contacte
MACBA Trenta
Celebrem l’Any Trenta d’un MACBA infinit que projecta el futur com un espai de revisió i possibilitat: reprendre el que va quedar inacabat, actualitzar el que és necessari i projectar de nou tot el que encara pot transformar-se.