Auditori MACBA
Activitat

Neurociència i educació: com podem jugar, aprendre i ser més creatius?

Debats d’Educació. A càrrec de Paul Howard-Jones
Auditori MACBA

El proper 10 de novembre, a l’Auditori Meier del MACBA, portarem a terme una nova edició dels Debats d’Educació. En aquesta ocasió, el nostre convidat serà Paul Howard-Jones, professor de Neurociència i Educació a la Universitat de Bristol (Regne Unit). Howard-Jones destaca per haver estat mestre, inspector educatiu i, actualment, investigador i referent mundial en el desenvolupament d’estudis sobre com aplicar la neurociència per millorar l’ensenyament i l’aprenentatge i establir nous criteris en la teoria educativa, a més de concretar els nous descobriments en propostes de polítiques educatives. Howard-Jones apuntarà algunes claus per millorar l’aprenentatge a partir de la comprensió dels processos cognitius i la neurociència.

Tenint en compte aquestes evidències i les conclusions de les seves investigacions, debatrem sobre els punts següents:
• Existeixen mites sobre el desenvolupament del cervell dels infants?
• Els jocs ofereixen experiències d’aprenentatge positives? Com poden ser aplicats en educació? Com podem jugar, aprendre i ser més creatius?
• Com influeix la tecnologia en els cervells dels infants?
• Hi ha algunes edats que són més importants que d’altres per a l’aprenentatge?
• Com l’aprenentatge de noves habilitats canvia el cervell i impacta en la nostra manera d’aprendre al llarg de la vida?

dates
10 de novembre 2015
títol
Neurociència i educació: com podem jugar, aprendre i ser més creatius?
dates
10 de novembre 2015
títol
Neurociència i educació: com podem jugar, aprendre i ser més creatius?
programa
0 activitats
galeria d’imatges
1 imatges
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.
OBRA TITLE
OBRA TITLE
yyyy-YYYY
ARTIST NAME
aquest contingut només es pot
visualitzar des de la biblioteca
del macba.