
Activitat
Dissabte 24 i diumenge 25 de maig de 2025
Món Llibre 2025 al MACBA
El festival Món Llibre arriba carregat d’històries, emocions i aventures per a petits i grans! Una experiència literària que convida a explorar les novetats editorials per a tots els públics, amb una atenció especial als infants i joves i amb espectacles sorprenents.
Aquest any, el MACBA s’hi torna a sumar oferint unes jornades de portes obertes els dies 24 i 25 de maig. Això vol dir que hi haurà accés gratuït a totes les exposicions en curs! Vine i endinsa-t’hi al teu ritme o amb l’acompanyament del nostre equip d’educadores.
Dissabte 24, a les 18 h, podràs gaudir de la visita a Col·lecció MACBA. Preludi. Intenció poètica, a càrrec d’Avalancha. Diumenge 25, a les 11 h, no et perdis Carlos Motta. Pregàries de resistència, amb Albert Gironès, Eva Paià i Agnes Essonti. Entre les exposicions destacades, també trobaràs Coco Fusco. He après a nedar en sec.
Però això no és tot! Les famílies es podran submergir en el fascinant món de les històries, tant orals com escrites, amb UAU!! Àlbums i històries al MACBA, activitat dirigida per Yoshi Hioki, un narrador excepcional que us farà viatjar a través de les paraules.
I per als qui vulguin relaxar-se una estona, l’espai de lectura i familiar serà el lloc perfecte. Llibres, contes i joguines us esperen per compartir moments de lectura, joc i complicitat.
Prepareu-vos per a un cap de setmana ple d’art, històries i diversió. Us hi esperem!