
Activitat
Dijous 30 de març de 2023
La criança mútua de les arts
En aquesta conferència, Elvira Espejo Ayca se centra en els canvis de paradigma pensats des de les terminologies lingüístiques pròpies de les comunitats indígenes de Bolívia a través de la creació d’uns bens culturals i recursos informatius que contribueixen a comprendre la criança mútua com una nova visió de la vida i que donen valor a uns coneixements que, transmesos de generació en generació, constitueixen un bagatge de saviesa, a més d’un mitjà de resistència anticolonial.
Presentació a càrrec de Max Jorge Hinderer Cruz, codirector del Programa d’Estudis Independents (PEI).
L’activitat és presencial a l’Auditori Meier del MACBA, però també pots seguir-la en directe des de la pàgina web del museu i al canal de YouTube.
El Programa d’Estudis Independents (PEI) és un programa d’estudis que té la voluntat de compartir i difondre part dels seus continguts mitjançant la programació de PEI Obert i del projecte La Colonie nomade, i amb l’oferta puntual de places en determinats cursos lectius.