Before the Name
Before the Name és una investigació en la teoria del filòsof francès Alain Badiou sobre la relació entre dansa i pensament, tal com la planteja dins «La danse comme métaphore de la pensée», part del Petit manuel d’inesthétique escrit per Badiou l’any 1998 – (Handbook of Inaesthetics, A.Toscano trans., Stanford University Press., 2005). Banchelli organitza un sistema de flux en un crescendo continu, on dansa i pensament s’entrecreuen constantment, de manera que es crea una connexió de múltiples nivells entre artistes, pensadors i públic. Mitjançant la intensitat del moviment, el so i la paraula, la performance qüestiona el significat d’un «esdeveniment» en què les connexions entre els participants generen una seqüència de contingències.
El desig d’enfrontar-se amb el pensament d’un dels més grans filòsofs vius –alhora present i absent– s’expressa a través de la dansa. Durant la performance, la veu de Badiou ressona en l’espai i la seva figura es torna una presència escultòrica, acompanyada per la música en directe del compositor Emiliano Zelada i dels moviments dels ballarins Julie Cunningham i Harry Alexander. La simetria entre el text de Jonathan Lahey Dronsfield i els cossos que ocupen l’espai queda trencada per una perspectiva no narrativa que transforma el diàleg en acció directa.